Brainfart

Repcsizés nagyvassal, avagy kabbe Lufthansa

2017. augusztus 19. - Sir. Richárd

Tegnap a 18:35-kor induló München-i géppel kellett volna hazajönnöm németországból (este 8-9 között értem volna vele haza).

Elindultunk a németországi KUKA-tól taxival 15:30-kor, egy óra alatt a reptérre értünk 10 perc alatt átjutottunk a security check-en. 18:10-kor kezdődött volna a beszállás, szóval volt kb. másfél óránk, csavarogtunk a reptéren néztük a boltokat. 18 órára be is álltunk a kapuhoz a sorba.

18:10 - bemondták, hogy 20 percet késik a beszállás, mert késik a gép.

18:30 - bemondták, hogy 20 percet késik a beszállás, mert késik a gép.

18:50 - bemondták, hogy 20 percet késik a beszállás, de már itt van a gép.

19:00 - bemondták, hogy a gép már itt van, de valami probléma van vele, átnézik a mérnökök.

19:30 - bemondták, hogy a gép nem fog felszállni, de kerítenek egy másik gépet, és menjünk át egy másik kapuhoz.

19:40 - odaértünk a kapuhoz.

19:42 - bemondták, a gép késni fog valamennyit.

19:50 - kaptunk egy sms-t otthonról, hogy törölték a járatunkat, majd hívott minket a taxis is hogy törölték.

20:00 - bemondták, hogy törölték a járatunkat, mert törvényileg szabályozott szolgálati időt túllépték a pilóták. De ne aggódjuk kapunk jegyet a későbbi 22:05-ös járatra, leszámítva kb. 30 embert, akik kapnak vacsit meg hotelszobát.

Sprint a Lufthansa ügyfélszolgálatához.

15 perccel később a kezünkben volt a beszállókártya a 22:05-ös gépre. Viszont volt olyan, aki hamarabb ért oda mégis hotelszobát kapott és nem beszállókártyát.

Volt majdnem 2 óránk így elhatároztuk, hogy eszünk egy kézműves hambit. Végig álltuk a sort, majd mondja a csávó, hogy nem akarunk-e inkább leülni. Leültünk az étterembe.

Kiderült nem szolgálnak fel kávét.

15 perccel később - sem volt hajlandó odajönni a pincér hozzák, pedig nagyon integettünk neki.

Újra végig álltuk a hamburger sort, de most elvitelre kértük.

Az utánunk jövő csávónak mondta, hogy már nem tudja elvitelre adni a hambit, mert sokat kell rá várnia, legalább 30 percet.

30 perccel később - megkaptuk a hambinkat.

Egész finom volt a hamburger, 10Eur-ért legyen is az.

21:30 - sorba altunk a beszálláshoz (beszállás kezdete 21:40).

21:32 - kurvanagyvihar

21:40 - bemondták, hogy valamennyit késik a beszállás, mert kurvanagyvihar.

21:50 - bemondták, hogy eltűnt egy gép a radarról, de ne aggódjunk, majd szólnak ha tudnak valamit.

21:52 - bemondták, hogy meglett a gép.

22:20 - beszálltunk a gépbe. Volt egy csomó üres hely (szerintem mindenki felfért volna rá).

23:01 - felszálltunk.

15-20 perccel később - bemondta a kapitány, hogy nem fognak szendvicseket felszolgálni, mert #nemértettükmiért#, csak üdítőket.

Elkezdtünk ereszkedni, bemondta a kapitány, hogy azért nem szolgáltak fel üdítőket, mert nem fért bele az időbe a bepakolása, ha bepakolják törölték volna a járatot.

23:52 - Megált a gép, bemondta a kapitány, hogy a Müncheni földi személyzet a csomagoknak csak egy kis részét pakolta be, és ne harizzuk. Aki nem kapja meg a csomagját, az vegye fel a kapcsolatot a Budapesti kollégákkal. Még jó, hogy gyűlölők csomagot feladni. Volt egy csaj, aki ma esküvőre ment és a ruhája a feladott csomagban volt.

Kiérünk a reptérről, taxi sehol.

20 perccel később - megjött a taxink.

0:45 - kulcs a zárba, ajtó nyílik.

0:47 - 4 pohár víz elfogyasztása.

0:48 - ALVÁS

13:00 - Na, lassan kéne enni valamit...

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.